Normal de ilk doğumumdan kaynaklı 2 tane belimde fıtık oluşmuş. Ancak bu hafta 3 kere belim tutuldu ama sol kaburgamdan canım çıkacak resmen dün akşam öyle bir tutuldum Kİ kızımı kucağımdan indirirken hala kötüyüm. Hastaneye gidecektim eşim gelemedi yarın gideceğim. Benim gibi olan var mı ?