BusraTass 6+2 haftalık hamileyim kese var ama bebek görünmedi , bu durumu yaşayan var mı? Siz bebeği ve kalp atışını ne zaman gördünüz?
Guneyinannesi1 BusraTass 5+4de kalp atışını ve bebeği gördüm canım yani gec de duyuluyor erkende duyuluyor panik yapma bekle duyarsin elbet 😘
busraalperen BusraTass Bende aynı durumu yaşadım bi hafta sonra tekrar gittim gözüktü cihazda sorun varmış o yüzden görememişler kalp atışını da o hafta duydum 7haftalıktı
BusraTass Dorduzlerim 7 haftalıktan kastınız 6+ mı yoksa 7 haftalığı bitirmişmiydiniz.. valla hesaplamalara başladım artık tedirginlikten😀😊
Arydr123 6+2 de vajinal ultrason ile bebeği gördüm ve kalbini duydum. Ama genelde 7.haftada görülüyor. Geç döllenme olmuşsa 8 e kadar uzar korkma 🥰
happylife Arydr123 ben 6+5 im bugün alttan baktı kese bebek göründü fakat kalbi dinletmedi, bebeğe zarar versin istemiyorum dedi, yurt dışımdayım doktorlar farklı uyguluyor malesef