Deniz59 Elbet-birgun-kavusacagiz ben başvuru yapmadım aslında eşimde yapmadı ama başvuru tarihi nisanın sonu diyo anlamadım bende geçen sene yapmıştık başvuru hala sorgulanıyo diyodu girdim eşimin e devletine öyle çıktı