Hanımlar daha bugün doktora gittim bebeğim 20 haftalık kaç gram dedim doktora ,doktorda bana 300 gram olsa ne 350 gram olsa ne ne farkeder dedi bende birşey farketmez ama merak ediyorum dedim sonra söyledi 2 hafta önce gittiğimde boyunu sorduğumda da söylememişti ya benim kilosunu falan sormam öğrenmek istemem en büyük en doğal hakkım değil mi bana diyor ki biz genelde 25. Haftadan sonra kilosunu söylemeye başlıyoruz diyor saçmalığa bakın ben mi yanlış düşünüyorum?