BEnde 29+1 günlük olduk 2 gündür inanılmaz ağrım oluyor yürüyüş yaparken, dün yürüyüşe bile çıkamadım ağrıdan kıvrandım.Doktor bacağıma kramp girdiği için magnezyum sebebiyle magnorm verdi suda eriyenden.Tadı çok kötü nasıl içerim bilmiyorum 🤷♀️ sana da geçmiş olsun ayaklarınızı uzatıp oturun ,o da ağrı yapıyor