Aycaadax Minik bebeğinizin cinsiyeti nedir ismini ne koyacaksınız ??? Benim inşallah prensesim olacak isimde Zeynep ada Zeynep’i babası adayı ben istiyorum ❤️🌼🥰🥰🥰
Aycaadax Dareyn bencede güzel fakat ben ada ve mirada kararsız kaldım herseyinide Zeynep ada olarak sipariş ettik 😏😏❤️
Tuba04 BegumIscanTunc dora erkek ismi mi kız ismi mi dora diye erkekte var o yüzden kafam karışıyor normalde güzel isim
Biranne2 Aycaadax sağlıkla gelsin küçücük bir kızım var Duha ismi şimdi de erkek aklımızda Kutay ismi var bakalım 🥰🥰
Lavin00 Biranne2 Oğlumun ismi Kutay iyi ki koymuşum kendisi de çok güzel ismim var diyor çok memnun 😃
Seydaahmet34 Aycaadax Almila Sare olacak inşallah. Almila bekarken iatedıgım bir isimdi sare yi babası ısıtıyor 🙂
Lavin00 Biranne2 Öyle canım ben de çok severek koydum hem bilindik hem de az rastlanan bir isim. Kutaylar sakin ve efendi oluyo benim ki öyle, ha evde yaramazlıklari oluyo illaki o ayrı 😊