[silindi] yok bu sabah tetanoz iğnesi için sağlık ocağının ebesine gittim o da iğne olman lazım dedi hatta dr bir arkadaşını arayıp sordu önce bir test yapılıp test sonucuna göre iğne 17 ve 27. Haftalarda yapılmalıymış… canım çok sıkıldı bu ne sorumsuzluk