tuzelt aynen canım aynen. 30+2 yim. Sağ gogsumun altı kaburgamı oluyor bebegım hep orda sızım sızım sızlıyor artık aynı sekılde sağ arka tarafı sırtım sol tarafım bıkerw agrımadı ılgınc gervekren ne uyuyabılıyorum ne yatabılıyorum yuruyemıyorum da eskısı gıbı cok zorlanıyorum😔😔😔😔