35+2 deyiz sayılı günler kaldı artık hem korku hem heycan bi arada 😊
Ama kızlar 2 gündür karnımın alt kısmında ağru oluyo kasıklarım değil karnımın alt tarafı biraz hareket edince acıyo ağrıyo gibi sizdede var mı normal mi acaba bu haftalarda geçen hafta kontrolüm vardı sıkıntımız yoktu şükür bebek ağırlaştıkça baskı mı yapıyo anlamdım 🤔 sizde durumlar nedir 😊