36.haftadan selam 🙋🏻♀️Normalde özele gidiyodum burayı da denemek istedim. Elif tozkır hanıma gittim. Aşırı memnun kaldım. Pamuk gibi davrandı. Özelden farksızdı. Hala şoktayım 😂 Bebeğimin kilosu 2600 boyu 49 cm. Doğum kanalına girmiş çok şükür.🌸 Bu saatten sonra döner mi dedim suyun fazla olsa dönerdi ama normal olduğu için büyük ihtimalle dönmez dedi 😍 Nst girdim sancım çıkmadı. Haftaya kontrol için acilden giriş kağıdı yazdı. Artık kontroller haftada birmiş. Tek ve en büyük sorun artık refakatçi alınmıyor. 😞 sanırım sırf bu yüzden özelde doğurucam. 🤷🏻♀️