Arifcaninannesi Simdi doktordan geldim kizlar bebegim donmemis hala gerçi sezaryen olacagim pek onemli degil ama aşağı dogru baski cok fazla rahim agzin kapali dedi doktorum kilosu 1.800 boyuda 40 cm dedi
Seda-1 Arifcaninannesi sizinle aynıyız öncelikle şunu sormak istiyorum 30 hafta bitmiş 31 oluyoruz demi 🙈 birde bende doktora gittim Doğum kanalına İnmemiş inmezse heralde dedi bana bende gönüllü sezaryen istiyorum
Ozge98 Arifcaninannesi bende aynı haftadayım doktoruma özellikle doğum pozisyonunu ne zaman alacağını sordum ama 37.haftaya kadar hangi pozisyonda olduğunun bi önemi yok dedi
Omerhatice Arifcaninannesi sezeryan olacaksan dönüp donmemesi sorun değil o zaman canm 😊 kilosuda iyi maşallah bende 31+3um bugün gittim 1850 kilosu 1 hafta önden gidiyoruz 🤗
Arifcaninannesi Mom789 Dogumda bile dönen varmis ama doktorum dönmez kesin dedi bana ilkde sezaryen oldugu icin pek önemli değil
Mom789 Arifcaninannesi ayy Allah yardimcin olsun doğumdan korkmuyorumda swzeryandan korkuyorum kesecekler iz kalacak diye 😂🙈
Arifcaninannesi Seda-1 İlkim sezaryendi cok cabuk ayaklandim evet cnm 31 haftayi doldurmus 32 den gun alicaz artk
Arifcaninannesi Omerhatice Bana doktor haftasiyka uyumlu dedi ama. Kime dediysem önde gidiyor dedi anlamadim bende