Mahirimiz
Kızlar basür normal Doğuma engel mi ? 😔😒 doktorum basür varsa normal Doğumda çok acı çekersin dedi oyüZden sezaryen ol bende okadar ağrı çektim bunun için olmam siz çatı muanemi yapın eğer uygun değilsem ozaman yaparım doğru demişmiyim kızlar 🤔
Sevda2018
Vallaha bendede var.. Hic bir sorun olmadı.. Acı aynı basur acıyı fazlalaştırmıyor.. Zaten 3 tane normal doğum yaptım.. Allahın izniyle 4 olucak basur bi engel diğil canım..
Mahirimiz
Doktorum beni sinir etti kaç gündür onu düşünüyorum okadar ağrılı geçtiki hamileliğim dayandım kalkıp bunun için olmam dedim tatbiki yinede rabbim hakkımda hayırlısını versin bakalım ne olucak 🤔
Sinmn
Basur normal Doğuma engel olmuyor, yanlış ıkınma olursa artabilir demişti doktorum sadece.. bende de var fakat Doğumdan sonra hiç değişmedi..
Demir
Ameliyatını olmuştum,asla cesaret edemem riske atamam kendimi.O acıyı yaşayan bilir.Normal doğum sonrası bu sıkıntıdan mahvolan tanıdıklarım var.Ikınma zaten başlıca düşmanı,engel teşkil etmemesi imkansız.
KbraAcn
Canım benim doktorumda normal doğuma engel değil biraz daha kötüleşebilir ama bunun için sezeryan yapılmaz dedi.Sende başka bi sıkıntı yoksa kararlı durduğuna iyi yapmışsın