Arkadaslar ya ben geve her ne kadsr yan tsrafila dogru yatmaya çalışsam da uyandığımda hem sırt üstü kollarım başımın altında uyanıyorum ya tehlikeli olduğunu da biliyorum ama yatış pozisyonumu hic değiştiremedim bebegime bir sey olacak diye korkuyorum. Cok cok zararı var midir bu konuda bilgi sahibi de değilim pek