almila_is Merhabalar, Hamile olduğumu bilmiyordum çok ağır grip oldum kovid değilim doktor tomografi istedi tomografi çektirdim antibiyotik kullandım. hamile olabilme ihtimalim yoktu bu ay beklemiyordum. Bunu yaşayan var mı çok tedirgin oldum.
Muratnannesi almila_is hamile olduğunu mu öğrendin. Direkt şua alıyorsun hamileysen mutlaka kadın doğum domtoruna söyle çünkü röntgen ışınına (şua) ya maruz kalmış olabilir bebeğin.
mervetari4 almila_is Canm bende covid oldm sandm tomografi çekildim antibiyotik kullandım 4 haftalk gebeymisim megersem o yuzdenmis rahatsizlgm 5. Haftada gebe olduğumu öğrendim hemde ikiz cok şükür hic bi sıkıntı olmadı doktorm bana 8 haftadan önceki gebeliklerde eğer tomografi çekilirse bir şey olmaz demişti erken olduğu icin kotu düşünme o yüzden 😍🌸 hatta ben deli gibi bitki çayları bile içtim adaçayı papatya yeşil çay ne ararsan icmistim üstelik spiralle gebe kaldm yaşatan allahm her türlü yasatiyor🌸🌸 bol bol dua et 🙏🏻🙏🏻
almila_is mervetari4 yaaaaa 🙏🙏 o kadar çok sevindim ki RABBİM kucağınızada almayı nasip etsin inşallah sağlıklı hayırlı evlatlar olsun 🙏
Fyzyzn mervetari4 merhaba bende sizinle aynı durumu yaşadım spiralle gebe kalıp baş kısmımdan tomografi çekindim şuan ne durumdasınız
mervetari4 almila_is çok sukur aldm canm simdi 1 ay 3 günlükler meleklerim😘❤ darısı size olsun artık 🙏🏻
almila_is Marymery49 canım boş gebelikmiş düşük yaptım 😑 şuan tekrar hamileyim ama ben doktoruma sormuştum tomografiden kaynaklı olabilir mi filan diye ilk zamanlar daha kan pıhtısı olduğu için Bi sorun çıkmaz demişti
Marymery49 almila_is anladım canım geçmiş olsun tekrardan hamile kalmışsınız haftaya perinatojiye randevu aldım umarım sağlıkla kucağıma alırım bende
almila_is Marymery49 amin canım inşallah içini ferah tut RABBİMİN izniyle Bi sıkıntı çıkmaz inşallah🙏