mrsbiyolog Lilasever hayır eğer bebek kanalda değilse verilmiyormuş bu sefer strese girip kakasını yapıyormuş. Eğer kanaldaysa kafası o zaman verliyormuş
ocak2021 Lilasever eğer Açılman,rahimde yumuşama ve bebeğim başı kanala yerleştiyse veriliyor canım. Kasılmaları arttırmak amaçlı. Eğer bebeğin başı kanalda değilse daha yukarıda ise verilmiyor
17ekiiimmmm mrsbiyolog yanlış bilgi. Bebeğim kanalda değildi 3 cm açılmam vardı doğumu hızlandırmak için suni verildi
mrsbiyolog 17ekiiimmmm 🤷🏻♀️ Asistan arkadaşımın bana dediği bu şekilde oda 40+5 kadar beklediler neden suni vermediler dediğimde bunu söyledi 🤷🏻♀️ Belkide hiç açılmasıda yoktu onun
17ekiiimmmm mrsbiyolog şuan 2. Bebeğime hamileyim 39+3deyim bu bebeğimde kanalda değil salı gününe kadar gelmezse suni sancıyla doğumu başlatıcam dedi doktorum
Anesanne Benim ilk doğumumda 40+1 dim ve bebeğin suyu azalmış doğumu başlatmamız lazım dedi doktorum. Sabah suni sancı verildi. Hiç sancım yokken doğum başlatıldı. Zaten suni sancı da doğumu başlatan hormonun aynısı.