Bebeğim 2 hafta önden gidiyor daha önce de yazmıştım. Açlık tokluk değerlerim güzel cikti ama doktor illa şeker yüklemesi yapalim diyor. Çok zor bisey mi bu şeker yüklemesi? Sürekli midem bulanıyor sıkıntı çıkar mı acaba hastane de ya yardımcı olur musunuz