Milanaaaa Benim de aynı malesef… daha ilk aylarda ne olacağı bilinmez demeye başladım sanki her an kötü bir şey olacakmış gibi ve malesef oldu da ama çok şükür henüz bebeğime bir şey olmadı. 14. Haftadayım düşük riskim var yatıyorum. Çok zor geçiyor. Hala ister istemez acaba bir şey olacak mı diye de düşünüyorum… Allah tüm annelere güç versin, sabır versin, ne zormuş anne olmak hem daha doğurmadan üstelik😔