Anneoluyorumbennn Kızlar normalde saçlarım çok ince telli hamilelikte iyice birbirine dolandı vr şuan naptiysam açılmıyor düğüm olmuş kalıp şeklinde yıkadım falan filan fayda yok napcam bennnn😏☹️
Deletedmom35 Anneoluyorumbennn bol saç kremi dök duştayken ve öyle tara daha Kolay açılır denedin mi ? Bide sıvı saç kremi al sprey şeklinde onu da sürekli kullan bu kdr saçın karışıyorsa cnm
Gudigudi Anneoluyorumbennn benim saclarim da oyle. Loreal elsevein mucizevi yagi var. Cok guzel aciyor saci. Tavsiye ederim