HHmz Selam kızlar 17 haftalık hamile olup bebek hareketlerini hisseden var mı yada su gibi akıntınız oldu mu hafif
Betul_02 HHmz ewet ben hissediyorum ama ikinci gebeliğim ilkinde biraz daha geç hissediliyor 😊akıntı da oluyor hamilelikten dolayı
LivaveLeyla HHmz hissediyorum ufak ufak dalgalanmalar 2. Gebeliğim tabi ilkinden alışmışım dan dun hissetmeye bunu daha tam ayyy haraket etti kıvamına gelemedim. Akıntım normal ne çok ne az
Zeynp00 HHmz Benim 18 haftalık 17 de hissetmeye başladım canım seğirme gibi başladı şimdi de kanat çırpması gibi hissediyorum ilk gebeliğim😊
MeloMelo HHmz 17.haftaya yeni girdik, su gibi akıntı oluyor evet bende de, 16danda hafif bi pıtırtılar hissetmeye başladım sanki çok hafif ama emin olamıyorum gaz mı bebek mi diye😄
HHmz MeloMelo çok teşekkür ederim içim rahatladı su gibi gelince önce önemsemedim sonra aklıma takıldı . Ben daha hissedemedim hiç hergün hissetmek için dua ediyorum 💕
Ozlemm92 HHmz ben 17+3 üm ama daha hissedemedim bir şey:( normalmiş ama 20.haftaya kadar canım. Evet akıntım çok hatta başka bir post vardı bununla ilgili oraya yazmıştım korkup bir annemiz de doktora gidince sormuştu normal demişti doktor canım
Ozlemm92 HHmz canım bugün gittim doktora belki işine yarar için rahatlar diye yazayım dedim. Sordum akıntıyı ıslaklığı hafta ilerledikçe akıntısı artması normal durum dedi kokulu ve ağrılı olmadıkça sorun olmaz dedi. Allah korusun bebekten su gelse bir şekilde zaten belli eder dedi ya kan gözükür idrarda ya ıslaklıkta koku falan olur dedi korkma dedi 🤲😇
HHmz Ozlemm92 çok teşekkür ederim canım . Bende kan ve idrar tahlili yaptırdım biraz idrar yolunda enfeksiyon çıktı oda etkilemiş olabilir beni