Adasu Kızlar 16 haftalık hamileyim ve çalışıyorum nasıl gidiyor tecrübelerimizi paylaşalım hatta bi grubumuz olsun ne dersiniz?
zehra33 Adasu ben de Bahçelievler’de oturuyorum ve öğretmenim 18. Haftadayım☺️ Şimdi tatile girdik gayet iyi gidiyor bakalım ben 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum durumum elverirse tabi
Aysenurtsr Ben ogretmenim, karneleri dagittim ayrildim, 2 sene ara vericem okula 🤗 31 haftalik hamileyim
deletedmom42 Bende hadimköydeyim halka iliskiler uzmaniyim 20 haftaligim ama ikiz oldugundan galiba sbahlari kalkmak zulum gbi geliyodu gece uykularim bölündüğü icin uykumu tamamiyle alamiyodum. Baş dönmeside cok yaşiyodum eşimin izniyle kendime tatil verdim biraz evden hallediyorum çoğu isimi biraz toparlaninca dönerim belki diye düşünüyorum bakalım 🤗❤
Minnil Bende 23 haftalığım muhasebe departmanında çalışıyorum 30 35. Haftaya kadar çalışanlar biraz bilgilendirse nasıl zor oluyomu son zamanlar. Bende 32 ye kadar çalışmak istiyorum ama bi saatlik yolum var işe zorlanırmıyım çok diye düşünüyorum açıkçası 🙁
Mujdeicel Evdeyim zaten son aylara girdik artık hareket etmek zor oluyor İnstagram hesabını ver istersen