Kızlar 22+3 deyim yarın tetanoz aşısı olacağım sağlık ocağında ki ebem sürekli bi oyalıyor artık yarin olacağım birde bana ikinci dozu bir hafta arayla vuracağım dedi doktoruma sordum 1 ay olacak Sakın dedi yarın onu da söyleyeceğim gerçekten çok ilgisiz dosyamı kaybediyor yeni dosya açıyoruz filan. İkinci doz iÇin geç kalmam demi belirli bir zamanı var Mi?