AysunGmegi Kızlar merhaba , 4 haftalık 4 günlük hamileyim. İlk hamileliğim. Karnım da inanılmaz şişkinlik oluyo, sık idraracıkıyorm zaten. Sanki 5 aylık hamile gibi hissediyorum karnımı. Sizde de bu tarz şişkinlik oldu mu? İdrar yaparken idrar yanması oluyo mu?
Mus-sak AysunGmegi İdrara Sık Çıkman Ve Şişkinli Normal , İdrar Yanması Biraz Sıkıntı Doktorunla Mutlaka Görüşmelisin
blacklove AysunGmegi aynı hafta ayni gun hamisiz 😊 benimde karnım baya var canim sanırım gaz 🤣 keseyi gördün mü birde bende ara ara kahverengi leke görüyorum 1 damla felan
Ozgeggrcn AysunGmegi idrarda yanma büyük sıkıbntı enfeksiyon olabilir ilerde erken doğuma dahi sebep olabiliyor lütfen bol su iç tatlım
Busvey1616 Hepsi çok normal bende öğrendiğimde senin kadardım ve sanki 5 aylık hamile gibi karnımı tutuyordum psikolojik olarak. Kabızlık vardı hala var şu an 5+4 m. Hepsi zamanla geçer hayırlısıyla
AysunGmegi Hamile kalmadan 1 ay önce alt solunum enfeksiyonu yaşadım. Vajina kültür testi ve idrar testi yaptrdm yogun enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik kullandm geçti. Hamile kaldığım zaman sık idrara çıkmaya başlayınca idrar yanması yaşamaya başladım. 😞 bunu doktora soracagım. Tesekkürler kızlar🤗
AysunGmegi blacklove keseyi görmedim henüz, erken diye biliyorum. 5. Hafta tam olsun Çarşamba günü gidecegim inşallah görürüm🙏🏽 Sen ne zaman gidiceksin ?
AysunGmegi blacklove evet ilk gebelik 🤗 heyecanlıym hala inanamıyorum. Keseyi gördüğünde paylaşırsın sevincini inş 🤗
JeyranAhadova Bende de 4 hafta 3 gunluk) chogu psikolojik olarak yashanıyo) O kadar shey okuyorumki, bir bakıyorum bende)) Şişkin bendede var,en chokda gece oluyor) diger soyledikleriniz yok amma Sizde bulanti varmı?) bende bulantidan tık yok)
AysunGmegi JeyranAhadova evet bendede cogunlukla gece, ve hiç gece tuvalete kalkmayan ben hem kalkıyorm hemde uykum kaçıyo uyuyamıyorm 2-3 saat 😏 bulantı yok. Genelde 6.haftadan sonra baslıyomus inşallah olmaz 🙏🏽 Onu yaşamak istemiyorm😢
blacklove AysunGmegi sanırım salı günü hic gelmicek benimde ilk gebeligim kasik ağrım cok oluyor şimdilik tek şikayetim bu Insalalh sende en kısa zamanda sevincini paylaşırsın 😊 Rabbim sağlık versin gerisi mühim değil 🤗
JeyranAhadova AysunGmegi Bir benim galiba bulanti bekleyen))) Her kes delimisin diyor, sonra hallerini duyunca beklemiyorum 😂 ilk hamilelik, chox heyecanlıyım)
AysunGmegi blacklove evet banada gelmicek sanki o gün 9ay nasıl gecicek cok var 😢 Allah herkese sagıklk vr hayırlı evlat nasip etsin. 6.hafta olsada kalp atısını duysak bi oh ceksek🤗. Bende kasık agtısı yasıyorm ara ara sanki regl gibi baskı oluyo. Sonra geçiyor.
AysunGmegi Elcnerdgn gazlı içrçekler falan içmiyorm 😞. O kadar şiş oluyo ki karnım dıştan bakıldıgında da 5 aylık gibi😂 inşallah tek sorun bu olsun geçer zamanla inş 😁
Elcnerdgn AysunGmegi canım gaz olması icin illa gazlı içip icmemeyle alakası Yok hamileliğim ilk 3-4ayı cok gazlı olunuyor genelde ve oda siskinlik yapıyor. Aslında şişkinliğinin sebebi gaz.
Tugbacaner AysunGmegi keseyi gördünüz mü peki bende ilk gittiğimde 4+4 du 5+1 ım inşallah randevuma gidince 5+5 olcam inşallah görürüm 😊