Merhaba anneler bu benim ikinci hamileliğim iki buçuk yaşında bir kızım var 🤲🏻 İlk hamileliğimde doktorumun tavsiyesiyle hem kilo kontrolünü sağlamak hemde sağlıklı ara öğün ki bence ana öğün gibi bir salata tarifim olacak sizlere naçizane ☺️hem çok besleyici hem bebek için inanılmaz sağlıklı hem de sıcak yaz günlerinde içinizi ferahlatacak bi tarif… kızım çok hareketli çok dinç ve sağlıklı Allah’a şükür arkadaşlar arasında hep gırgır konusu olmustr ne yediysen bu çocuğunda yeme yerinde duramıyor diye 😀 ama yine doktorumun tavsiyesiyle günlük salatama basladım ve sizlerle paylaşmak istedim…
yoğurtlu semiz otu salatası
semizotunu ayıklayıp iyice yıkıyorum içine kabukları soyulmamıs salatalığı minik minik doğruyorum içine iki tane cevizi iri iri kırıyorum biraz kuru nane yoğurt ve tuz ilavesiyle koca bir tabağı Hapur hapur yiyiyorum 😀 semizotu ve ceviz içindeki omega 3 sayesınde bebeğin beyin gelişimi için oldukça önemli yoğurt olmazsa olmazımız zaten 😀yapanlara afiyet şifa olsun 🥰