Pelvan bende de ayni şekilde oldu. Hatta yere basamaz hale geldim. Kemiklerim agriyordu. Odem olabilir dedi dr tahlil yaptik ödem başlangıcı var tuzu kes dedi. Simdide az tuzlu yemek yapiyorum ve ek olarak yediklerime asla tuz koymuyorum. Şişkinlikler indi agrilarim gitti. Sadece ayakta cok dolandigim takdirde el ayak şişiyor.