Öyle seymi olur gidebilirsiniz doktora ama belki götürecek kisiye yazabilirler hastanennin programi var orda gozukuyo bide sms var mail falan yoktu, beni esim götürdü denk gelmedik cevirmeye esim oldugu icin yirtabilirdi belki, sağlik ocagina bile randevu alinmasi gerekiyomus canimcikti bugun yurudum bosuna yarina randevu alabildim ama eve yakin degil uzak arabayla gidicem insallah sorun olmaz