Samir merhaba, geçmiş olsun. Ben yaptırmıştım. 1/189 yüksek riskli çıkmıştı. Doktorum da işinin ehli olunca sonuçtan emin olmak ve kendimi ona göre hazırlamak için yaptırdım. İnce bir iğne ile 15 dakikada biten bir işlem. Acı değil de ince bir sızı hissediliyor o kadar. Sonra klinikte 30 dk dinlendim. O esnada düşük önleyici bir iğne yapıldı. Evde de 3 gün yattım. Çok şükür bir şey olmadı, sonuç da temiz geldi. Şu an kızım 4 yaşında 😊