Günlük kafein alımı gebelikte 200mg olduğu icin 200 mg sınırına kadar tüketiliyor, kafein sadece kahve değil çay çikolata kakao vs gibi şeylerde de var. Buna göre hesaplayıp tüketebilirsiniz. Çay da kahve de hiç sevmem ama gebelikte nedense canım aşırı kahve istemeye başladı hergün değil ama haftada 3 gün falan kahve iciyorum, günde 1 bardak da çay içiyorum limit olarak. Yani tam 200 mg sınırına dayanmıyorum hergün içenler de vardır zararı yok tabi bu sınır aşılmadıgı sürece ama ben yine de haftada 3 gün kahve, günlük 1 fincan çay olarak kendimi ayarladım :)