Sadiyy35 evet ben de gebelik testi o an elimde yoktu ama ovülasyon testi mevcuttu deneyeyim dedim çünkü internetten bakmıştım birkaç kişinin tesadüfen denk gelmiş deneyeyim dedim .. iki gün üst üste yaptım ve de ikisinde de ikinci çizgi hep diğerinden daha koyu çıktı gerçekten o an hamileymisim sonrasında ilk fırsatta gebelik testi aldım ve pozitifti .. ben 6 haftalıkken öğrendim .. istiyorduk ama lekelenmelerim vardı yani aslında hiç beklemiyordum üzülürüm diye de gebelik testi almamıştım o ay birden dürttü bişey beni deneyince sürpriz 🤗🤗