Arkadaşlar ben aile hekimliğinde ebeyim,gebelik boyunca dört tane işleminiz ve TD aşınız oluyor,izlemlerinizi gittiginz hastane giriyorsa otomatik olarak sisteme izlemleriniz düşmüş oluyor,her birinin dünya kadar gebesi bebeği kovit aşıları ve daha buraya yazamadigim pek çok işi var , izlem gününüz yokken aranmamamiz gayet normal ,hemsirenizn size verdiği tarihte gitmeniz gerekiyor, ekstradan beni arasınlar diye beklememelisnz,ben tüm gebelerimle irtibat halindeyim,eminim diğer meslektaslarimda işlerini yapıyorlardır,ya da kendiniz gidip hiç bildirmedyseniz haberlerini bile yoktur gebe olduğunuzdan 😊