Sehererkull Bende 20. Haftamdayım birçok kıyafetini tamamladım canım. Bezleri, göğüs pompası, sterilezatör, emzikler vs. Şimdi bol bol gezebiliyorken hepsini aldım☺️ Sonra odasını hazırlamak, hastane çantası vs derken herşey birikecek , bizde yaz sıcakları ağırlaşmış olacağız. Bence sende şimdiden devam et eksiklerini tamamlamaya, bir arkadaşım 30. Haftadan sonra başlayıp çok pişman olmuştu enerjim varken yapsaydım diye☺️☺️