Kızlar 30. Haftamdaym dr biraz suyu azalmış dedi. Korkmalimiyim ne olur erken dogum falanmi olur ? 2 hafta sonra tekrar cagirdi dinlenmemi söyledi. Bide havuc suyu iyi diye okumustm havucun suyu nasil skilirli sert bisey zaten ne kadar suyu cikar yada ne kadar icmek gerekir acaba 🙈baska neler var önerebilceginiz