Haticeylmzzz dikkatli olun, ne kadar 100% meyve suyu bile içseniz içinde kendi şekeri yani fruktoz olduğundan şeker fazla gelebilir, aman birde şeker hastalığı ile uğraşmayın. Kahveyi de 3 fincandan fazlası zarar diye biliyorum kafein yüzünden… acaba şişe suyuna bir kaç damla limon ekleseniz, yada taze nane, salatalık, elma ekleseniz bence daha iyi olur, belki suyun tadı değişince içersiniz…