Bir totemde benden 40 haftalık oldum ne gelen var ne giden haftaya kadar gelmesse perşembe yani bayramın ilk günü doktorum doğumu gerçekleştircek bayram bebesi olacak 🤪 her an tetikdeyim arada bel ağrım kasık ağrım oluyor ama okadar hiç bir belirti yok ah be kızım çok bekletme anneni 🤷🏻♀️ varmı başka gelmeyen bebeler 😂 hayırlısıyla gelsinler 🌸