1Acemianne benimde agustos bası gibi gözüküyor doğumum ben bir penye battaniye bir pazen battaniye birde nohut battaniye aldım kalin battaniyeleride hediye geldi ben hastaneye giderken penye battanesiyle pazen battaniyesini ve nohut battaniyesini alacağım yanıma cıkışta kullanırız diye hava nekadar sıcak olsada onlar yeni doğduğu icin enazından dışarda kullanmamız sart tek penye battaniyeyle olmaz