Elifnuraltunay Kızlar bisi sorucam sacma gelecek ama😂😂 dalga gecmeyin. 30 haziran esimin dogum gunu kutluycam muzikli ortama gidicem bisi olmaz dimi fazla sesten😂
1prensesannesi Elifnuraltunay kaçıncı haftadasin canım tansiyon düşüklüğü yaşayabilirsin bende oldu çünkü kalabalık ortamda ses sıcaklık tansiyonumu düşürdü ve sonuç baygınliķ😂
Zhrnc Elifnuraltunay tepinir içinde başkada bişey olmaz bence 😁😁 Çünkü eşimle ben sürekli yüksek sesli müzik dinleriz yola çıktığımızda Eşlik ederiz falan Bi bakarım karnım bi sağda bi solda 😁
Deletedmom35 Elifnuraltunay ne tür bir müzik çalacak o önemli 😜 sevmediği bişi çalarsa tabiki rahatsız olur çocuk 😀
Demir Elifnuraltunay Bence gayet yerinde bir soru,gebelik programında çok yüksek sesin bebeği ciddi anlamda rahatsız ettiğini okumuştum ben.Öğrendiğimden beri arabada falan müziğin sesini çok açmıyoruz.Rahatları kaçmasın aman🤫
Mervezngn [bilinmeyen] sonrasını merak etmedim değil eylülde nişan var bende oynamak istiyorum en azından sizden tecrübe olur bana noldu sonuç 😄
Cgla Hahah kiz benim abim felan cok sever yuksek seste muzik dinlemeyi. Yengem hamileyken arabada hep yuksek sesle dinlerlerdi ygenim dogdu muzigi acinca susuyor kapatinca agliyodu. Alismisti. Seninkide oyle olur herallde😂😂😂😂😂😂😂😂
Elcnerdgn Eyvah sakın fazla sesten bak sağar olur mazallah 😂😂😂🙈 şaka canım ama hiçbirşey olmaz hamileyken sonucta yaz mevsimi düğünede gidicez ne olabilir ki kafanı rahat tut 💕
Elifnuraltunay dalga gecmeyinn len😂😂😂 komik bi soru odlugunu biliyodum sadede merak ettim sordum aklima kalicagina burda kalsin😂😂
Cgla Elifnuraltunay yooook kiz dalga gecmiyoruz. Cok tatli soruş şeklin vardi oyuzden yani😁 bisey olmaz heralde sesten nolcak kiz. 😊❤️