prensesimbenim_ Kızlar dün ayrıntılıya gittim bebegımın kilosu 500 gram olmuş normal mi sizce? bu arada 22 Haftalığız 🙈
mlkkk prensesimbenim_ bence kilo olayına fazla takılmayın doktor iyi dediyse bitmiştir ilerleyen haftalarda bebeğin kilolu olması anne için sıkıntı ne kalkabiliyorsun ne oturtabiliyorsun 😂
Mumy01 prensesimbenim_ maşallah kuzum bence iyi hatta haftasına göre fazla bile doktorum biz çizelge vermisti haftasına göre bekledikleri kilo bende 22 haftadayım bebişim 380 gr
Asyaayaz1 Doktorunuz iyi dediyse iyidir her bebeğin kilo alımı farklıdır fazla kg söyleyenler olduğu zaman zayıf diye üzülürsünüz yada kilolu diye..doktorunuzun ne dediği önemli🌸