Arkadaşlar merhaba, benim 37+4 te ve erken dönemde 2 kaybım var o yüzden çok meraklı çok hassasım. Devlet hastanesinde kontrole gittiğim doktora sık sık randevu bulamıyorum. Ben de sağlık ocağında tahlil yaptırıp devletteki doktoruma WhatsApp tan yazıyorum. Hcg baktırdım yüksek çıktı mesaj attım, ilaç kullnayım mı dedim mesaj attım. Bugün tsh 4,47 çıkmış mesaj attım🤭 kadını darlıyorum biraz ama ne yapayım endişeli ve heyecanlıyım. Sizde de bu durum var mı? Birazcık kendimi iyi hissettirin. Biz de yazıyoruz zırt pırt falan deyin😂😂 bu arada 4+1 iz henüz😍🤭