Ben yoyko 360 dönen bebek arabası aldım daha doğrusu beğenmiştim uzaktan hediye geldi. Ama pek kullanışlı gelmedi bana hediye geldiği zaman erken olduğu için açmadım doğum yaklaştı kurayım dedim şok 😒 bu portbebe diyorlarmış o yok. puset var küçük birde biraz daha büyüdüğünde kullanabileceği bana göre çok rahat olmayan ürünü var. Ben hiç beğenmedim değiştirme zamanımda geçti malesef. Şimdi ben herhangi bir portbebe alsam acaba uyarmı illa aynı marka mı almam gerekiyor bilen varmı acaba