Gulcan06 lütfen kafana takıp kendine stres yapma ben en son ocak 22 de adet oldum asla kendimi bildim bileli düzeli bir adetim yoktu 2 ayda bir oluyordum 9 aylık evliyim çocukta istiyorduk sürekli deniyoruz ama olmuyor diye sürekli düşünüyorum kendimi suçluyorum falan doktora gittim yumurta tembelliği var kilo alma yediklerine dikkat et dedi işin komik tarafı 45 kiloyum bende saldım artık zaten olmuyor boşver anam dedim hala adet olmadım o arada olucak diye bekliyorum sancılar mide bulantıları bekliyorum olucak diye artık iyice abarttı adet sancıları mide bulantısı eşim test alıp gelmiş yap şunu belki hamilesindir dedi kendimden o kadar eminim ki hamile değilim sadece adet olamadığım için böyle şeyler yaşıyorum testi yaptım çift çizgiyi gördüm hayatımın şokunu yaşadım çünkü etrafımda pko olup aylarca yıllarca çocuğu olmayanlar var uzattım biraz ama bu pko var hamile kalamıyorum olmuyor bilmem ne falan bence en büyük etken kilo değil kesinlikle stres lütfen kendine stres yapma aklından da kalbinden de geçirme zor olucak biliyorum ama lütfen dene başka doktorlara git sabit kalma bir doktorda inşallah en kısa zamanda kucağın dolar (biraz uzun oldu ama anlatmak istedim hikayemi ..😌)