yelizzzzz Canım kızlar, Ankaradayıö. 38 haftalık hamileyim .Annem ve kardeşim özel araçla istanbuldan yanıma gelecek ama izin çıkmıyor, Çok zor durumdayım. İzin giriyoruz ancak gebelik yazımıda ekliyoruz hep reddediliyor. İzin alabilen varmı , Ne yapacağız.
SenaUysal yelizzzzz şu an izim verilmiyor canım. Bizde kv için yaptık doktor randevusu vardı. Sevk vs istediler. Başhekim de şu an sevk vermiyormuş sıkı denetimden dolayı.
SenaUysal yelizzzzz doktor özellikle onlar için belge vs doldurmuyor mu? Bende ankaradayım, 36ya gireceğim valla bakalım bizim ne olacak inşallah şu yasakları rahat atlatırız
Melikesvm yelizzzzz ben de 17mayısta dogum yapıcam polıse sorduk dedıkı doktorunuza soyleyın kac haftalık hamıle olduqunuza dogum yapacagınız tarıh yazılı bı kagıt alın ya resmını yada fax latıp yollayın gıdebılırsınız demısler sızde oyle doktorunuzdan kagıt alın
Duyguharun Ben dün aldım daha sadece annem için. 39 hafta oldum 11 Mayıs doğum tarihi 8 Mayıs için izin alabildim. Belge olarak 32 haftada aldığım raporu ekledim bir de açıklayıcı yazı yazdım.
Yenihesap Doğum başladığında refakatcı olarak annenin ismi yazılıp senin refakatcı belgesini ve yatış belgeni yüklemen lazım benimde teyzem ameliyat oldu anneme ameliyat olduğu güne kadar izin vermediler adını refakatcı yazdırdılar anca öyle gidebildi
ilahiliaa26- Sizin oradan bir hastaneden randevu alıp refakatçi de kardeşiniz özel araçla getirecek diyip alın olmadı benim Eskişehir’de de doktorum var Doğum orada olacağı için oraya da gidiyorum randevum vardı verdiler ikametgahda Eskişehir gözüküyor ondan da olabilir ama 1 güne çıktı izin bir de öyle deneyin hastaneden anneye randevu alıp özel araçla kardeşim adı soyadı tcsi bu açıklama kısmına yazın inşallah çıkar
Besteblgn Bizde gidememiştik kaymakamlıktan aldık arayıp bende aynı durumdayım annem gelmesi lazım bu haft ama araştırmadık daha ne lazım sanırım annem yıne kaymakamı arar manisada
Snrgamze Doktorum sezeryan olcağmı belirtip günü ile annemin tc si ile beraber refakatçi kalacaktır bilginize diye belge yazdı bunu e başvuru dan yüklüyoruz seyahat izni için asla kabul etmiyorlar! 😡
Sweetlife yelizzzzz anneniz ya da kardeşiniz bulunduğu ildeki kaymakamlığa gidip durumu izah ederse alabilirsiniz. Sistemde başvurular yoğun olduğu için okumadan reddedebiliyorlar. Sokağa çıkınca da red olan yazıyı polise gösterip kaymakamlığa gideceğinizi söyleyebilirsiniz. Ben bu şekilde bizzat giderek izin alabildim.
Melikesvm yelizzzzz kagıdı otogara gorureceksınız yada yola cıkacaksınız polıs durduqunda gosterecekler bıde dedım kagıdı alın karakola goturun bız bole bı yazı aldık yoka cıksak polıs durdursa bunu gostersek sıkıntı olurmu dıe bı danısın
Duyguharun yelizzzzz annemin e devletinden aldım ben. Kızım doğum yapacağı için refakatçi olarak kalmak gerekiyor diye yazdım. Bir de normal doğum beklendiği için tahmini tarih 11 Mayıs ama bir kaç gün önce gitmem gerekir diye ekledim.
Gizzso yelizzzzz sizin oturduğunuz ilden annenize doktor randevusu alın ve o randevuya göre e devletten başvuru yapın çıkar yüksek ihtimal
Duyguharun yelizzzzz 32 haftada aldığım çalışabilir raporunu ekledim. Doğum zamanı falan yazıyordu onda
yelizzzzz Duyguharun ben gebelik belgesini yüklüyoru işte 38. hafta normal doğum planlanıyor diye ama yok, onaylanmıyor