Meltem12 Selam kızlar tesettürlü arkadaşlar hastane de giymek için nasıl pijama tercih ettiniz acaba temmuz da doğum nasip olurda sabahlıklı mı alınmalı içine kısa kollu alıp kafam karışık durumda bilgi verirseniz sevinirim 🌸
Boncukgiller003 Meltem12 hastanede tesettürlü olsa nolcak olmasa. Siz canınızın derdindeyken sizi sıkan şeyleri nasıl giyeceksiniz. Tamam çıplak bişi almayın ama kısa kollu bişi tercih edin bence 🙄🤷🏼♀️ bende kapalıyım kısa kollu ikili hamile pijamasi aldım. Sonuçta sen kapatsan nolcak doktorlar her tarafını her şekilde görecek yani😅🤷🏼♀️
Emirinannesi34 Meltem12 ben kısa kol aldım temmuzda doğumum zaten sıcak, odaya yavancı bir erkek geldiğinde sabahlığı var onu giyerim
Zynp41 Yani görüyor diyede kısa kolluda giyilmez sen tedbirini al görürsede görsün ben uzun kollu pijama aldım
Nurrrr94 Ben bi uzun kollu ince aldım bi tane de kısa ama tam kısa degil dirseğime geliyor kolu ve sabahlıklı aldım onu da bence kısa kollu üstüne uzun sabahlıklı en iyisi ama bir tane de uzun kollu olmalı incelerden tek kat olucak daha rahat edersin