Merhaba bayanlar dün 22.haftalık detaylı ultrasonda bebeğin akçiğerinde iki tane baloncuk göründü. Doktorumun tahminince kist denildi, beni başka bir doktora yönlendirdi bide o baksın diye ama o gün gelene kadar içim içimi yiyor acaba bu durumla karşılaşan yada çevresinde olan varmı ? İlk bebeğimiz çok korkuyorum 🙏😞