ozge_sblr sumeyyed ben de almıştım şuan almıyorum 6 aylık olunca alırım sanırım ama ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum çatlak için o da tüylendiriyormuş ondan artmış gibi benim. Yoksa ağda yaptığım yerler incecik tüy oldu azalttı baya hamilelikte ağda da
e_doga sumeyyed kalmıyor ki doğuma kadar. Ben hayatında kıl tüy nedir bilmeyen bir insan olmama rağmen göbeğim çok tüylendi . Doktora sordum alma dökülür dedi. Gerçekten de döküldü hem de o kadar yağlanmama kremlenmeme rağmen
SerpilEsra sumeyyed banada dökülür dediler dökülmedi suanki gebeligimdeyse kıl gibi resmen agda yapcam ama jorkuyorm bebege zarari olurmu
NeeSalman Canım benim hamileliğimde öyleydi. Bende sinir oluyorum ama doğumdan sonra geçti. Eğer şimdi almaya başlarsan alışır ve hep almak zorunda kalırsın . Doğumdan sonra geçmezse şayet al derim.
Sulegorkemakyol sumeyyed yaptırmayın doğumdan bir süre sonra hepsi dökülücek ama ağda vurusanız köklerini besliyceksiniz ve sonrasında sürekli ağda yaptırmak zorunda kalıcaksınız
Gamze_23 Temizleme daha çoğalır kalsın sonra dökülür diyenlere Nası sinir oluyorum temizleyin kardeşim öyle diyenler öyle kalsın alın tüylerinizi hiç te bişey olmuyo olsa bile hamileyiz diye böyle kalmak zorunda mı
Dry34 Ağda ile al , temizle , dökülecek olursa zaten ilerde dökülür, benimde oldu ben ağda ile alacağım , o şekilde rahat edemiyorum.