Kızlar merhaba geçen hafta 4+4 ya keseyi gördük 3mm şeklinde bu hafta 5+4 te keseyi gördüğümüzde 5.5 mm olmuştu doktor az büyüdüğünü durumun çok iyi olmadığını söyledi progesteron testi istedi kese tam yuvarlak değil dedi bu durumu yaşayan var mı daha öncesinde boş gebelik yaşadım birde