Deniz95 Pazartesi randevum var. Doktor kaşıntın devam ederse tahlil yaptırağız demişti. Bende tahlil yapar belki diye ultrasona aç gitmeyi düşünüyorum. Ama aç gidince sıkıntı olur mu acaba ultrasonda. 32+1 de gideceğim ultrasona
Beyzan Deniz95 ben bir kaç sefer ac gittim sorun olmadı çünkü tahlil vereceğimi biliyordum. Sadece bazen çok hareketli olmuyor aç olunca
Nelmali Deniz95 bebek hareket etmiyor sadece onun dışında sorun olmuyor ama siz dikkat edin açken tansiyonunuz falan düşmesin yanınızda atıştırmalık bir şeyler götürün
yamacinannesii Deletedmom_5 abla benimde ay sonu üçlü tarama testim var annem tutturdu çikolata ye ultrasondan önce diye kanı da ultrasondan sonra alıyolar bi problem olmaz yesem dimi
Deletedmom_5 yamacinannesii bu şekilde tarama olan testlerde detaylı ultrason ikili üçlü taramada ac gitmek daha iyi çünkü bebek daha az hareket edince daha net tarama yapıyorlar. Çikolatayı genelde yemenin amacı hareketli olsun diye yoksa bebeğe her hangi bir faydası yok canım
yamacinannesii Deletedmom_5 ben hariç herkes çok merak ediyo cinsiyetini ondan ye dediler hareket etsin siye ikili tarama da uyuyodu ölçümleri zor almıştı karnıma vurmuştu uyansın hareket etsin diye 😂
kucuktosbik27 Deniz95 yanına tatlı bişe al çikolata su falan tahlil den sonra bakar muhtemelen ultrasona . Ultrasona girmeden yersin hareketlenir çocukta bi sıkıntı olmaz ozaman
Deletedmom_5 yamacinannesii canısı valla ben ikili teste girerken çikolata yedim göstermedi detaylıda yemedim orda gösterdi tamamen bebişin keyfine baglı😁
Gigy Deniz95 nst bağlayabilir belki ,nst de bebiş hareketleri ve ritmi önemli o yüzden doktorum hep sorar nst zamanı tok musun diye
Deletedmom_5 yamacinannesii 16. Haftada cinsiyet öğrendim emin olamamıştı daha erken göstermedi sonra detaylıda kesin söyledi yani 23. Haftada😁
gmzcvk Deniz95 yok olmaz tabi ki ben de cogu kontrolume ac gitmisimdir hep pandemi yuzunden hastanedeki ilk randevuyu secmeye calisiyordum cunku kalabaliga girmeyelim diye.. sonucta tahlil yapma ihtimali de var diyorsunuz.. ama siz de erken bir saatte gitmeye calisin ki sonrasinda da guzel beslenin🙏🏻💚