LeilaNilay merhaba kizlarr 40+1gunundeyzzz bebek haleee gelmiyorrr.karnim bile inmemis asagi qaliba( napiym sancilarm bawlasn?
Melisa2409 LeilaNilay ben de 39+5im ne sanci var ne nişan.. yarın kontrol var bakalım doktor ne diyecek. Gerci 41+3e kadar bekleyeceğini söylemişti daha çok zamanımız var gibi 😑
Hatice-08 Bende aynı durumdayım canım ve artık çok yoruldum 🙇🏻♀️ Ama doğmuyorrrr ve yarın kontrolüm var bakalım ne diycek doktor
LeilaNilay Fatmakara97 herweyi denedm.hergnde dusa giriyorm baslamiyo.sanci bile gelmiyor yani o derecee