Kızlar bebeğim 13 haftalık ikili tarama testine dün girdik çok şükür birşey cikmadi 3lu tarama testinden bebekten sıvı alıyorlar falan dediler ve bu bebeğimin engelli olup olmadigina falan bakiliyormus sanırım ve engelli olsada olmasada rabbim nasip ederse dogurucam sizce girmelimiyim yoksa bana yalnis bilgimi verdiler