flowers canım ben almanyadayım doktorlar bir sıkıntı olmadıkça 42. Haftaya kadar bekletiyorlar. Eğer ki normal doğum istiyorsan bence 40ı bekle. Benim bebiş 35. Haftanın başında girmişti kanala hatta doktor kafasını ellemişti şimdi 37. Haftamdayım ara ara adet sancısı gibi sancılarım oluyor bide bebeği vajinamda hissediyorum sanki çıkacakmış gibi :) Ama yinede biz ne dersek diyelim doktorun en doğrusunu diyecektir birdaha gittiğinde artık birlikte bir yol izlersiniz