Kızlar merhaba. Öncelikle hepinizin anneler günü kutlu olsun 🌸
Uygulamaya göre şu an 7+0 haftalık hamileyim. Dün doktora gittik. Ultrasondan bebeği göremedi. Vajinal ultrasonla bebeği gördü ve kalp atışını dinledik. Normalde 7 haftalık bebeğin ultrasonda görünmesi gerekmez mi? Bir de 47 kilo ilken hamile kaldım ve şu an 48 kiloyum. Doktor kilo almamaya dikkat et dedi. Fakat herkes kilo al diyip duruyor ne yapacağımı bilemedim. Beslenme ile ilgili önerileriniz var mı?