Haticeozensen Arkadaşlar yarın hastaneye gidicem kontrole buraya da yeni taşındık bi tanıdığım var onunla gidicektim şimdi yasaklardan ötürü ona izin almama gerek var mı eğer varsada nerden alıcam 199u aradım hat düşmüyo
Beyzan Haticeozensen Hastane Randevu mesajınız varsa yanınızda bir kişi ile gitmenizde sakınca yok kendiniz için de izin almamizs gerek yok randevu mesajı göstermeniz yeterli
Deryayurt Haticeozensen ben dün bir polise sordum yanind ağır refakatçi kabul edilebiliyormuş sıkıntı olmaz dedi
Haticeozensen Dorduzlerim kendim için öyle dediler ama yanımdaki kişiyi riske atmak istemedim o yüzden
Haticeozensen Deryayurt bende kapının önünde baya gezindim bi polise denk gelsem sorucaktım ama kimseyi göremedim yakınım 1 derece değil ondan korktum
Deryayurt Haticeozensen Yok canım yanındakinin kim olduğunun bı önemi yok bizi birkez durdurdular hamile olduğumu görünce hastaneye gidiyoruz dedik belge randevu kağıdı bile sormadı polis geçebilirsiniz dedi